...

Ibland så kommer allt som ett slag i ansiktet. Det är svårt att fatta, detta händer inte det händer bara andra aldrig mej. Jag var lyckligt ovetande tills för några timmar sedan då verkligheten hann ifatt mig. Jag kunde inte annat än gråta, jag blev rädd förstog inte riktigt. Skojade Johanna när hon berättade det? Nej hon gjorde inte det fick allt berättat för mej av honom och jag börjar förstå det är sant. Han ville berätta det själv för oss och det fick han. Men allt kommer gå bra allt kommer verkligen gå bra. Den bästa läkaren, tumören kunde vart mycket värre det kommer gå bra. Imorrn ska jag tänka på dej hela tiden. Vi kommer ses snart. Jag älskar dej verkligen!

image32

Kommentarer
Postat av: Johanna

Allt kommer gå bra, han är snart hemma igen och så blir allt som vanligt.. så som det alltid har varit, eller? Vi får helt enkelt bara hoppas på det bästa!

2007-05-18 @ 12:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0