Kulturell dag

Igår bar det av till Sthlm igen denna gång utan spanjorer och italienare.  Första stoppet var Moderna muséet och där fick vi en guidad tur av några esteter på ungefär 1 h ganska intressant är dock inte så konstintresserad. Efter det blev det mat var sjukt hungrig och sugen på Mc Donalds fråga inte varför jag blir bara det ibland haha. Efter det hade vi fritid och då hände något mkt mystiskt men sjukt roligt. Jag, Hannes, Johanna och Oscar satt i en park så kommer det fram en tjej till oss. Sen vände hon sig mot Hannes och konversationen blev denna:

Tjejen: Heej!
Hannes: Hej (lite misstänksamt)
Tjejen: Hur är det?
H: Bra
T: Heej (tittar på oss mystiskt), är det där din tjej? (syftar på mig som sitter bredvid)
H: Nej
T: Du känner inte igen mej eller?
H: Nee
Tjejen går iväg och verkar sjukt sur. Jag, Johanna och Oscar börjar skratta. Hannes blir rädd och när vi ser henne igen gömmer han sig bakom Oscar.

Dagen fortsatte med en guidad tur på Dramaten och sedan en föreställning på Sthlms stadsteater. En midsommarnattsdröm var riktigt rolig måste jag säga.

En bild på mig och Hannes från vårt stenblock vi satt på i parken och den andra en smygbild på Johanna och Oscar.
image30image31

Hannes, vill du dela block med mej?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0