Valborg, glassar och ett vykort

Valborg infirades i Gusum värsta metropolen. Kul var det tur att mina favvisar var där dock saknade jag Hanna och Johanna men det gick bra ändå. Tror vårt projekt börjar funka nu bara inte dom fegar ut dom små liven. Men mycket dricka blev det och jag måste erkänna att jag blev lite väl full och ärlig.

Igår var man lite smått bakis och så skulle man in till bror sin och vara trevlig gick bra efter att ha sovit i bilen. Sen hann jag inte ens komma hem fören jag fick sms från Johanna som fråga om vi skulle ta en prommis så då gjorde vi ju det hon har ju vart i Tyskland och kom hem i måndags så det vara trevligt o träffa henne. Vi mötte även Klas-Patrik (Johanna tyckte han sa klas jag tyckte patrik) så blev vi bjudna på glass på smultronstället så nu var första glassen där avklarad för året.  har blivit mycket glass på senaste tiden också det blir nog rekordår.

idag fick jag mitt första vykort på länge det var en hälsning från Berlin. Var väldigt vad de hade gjort saker roligt va det också. "Igår gick det dock lite överstyr med en orgie med finlandssvenskar på hotellrummet men kvällen slutade med att Oscar strulade med Lasse och blev gravid" haha så klockrena dom är mina älsklingar.

Har förövrigt haft en låt på huvet hela dagen.
Vem vill inte bli miljonär, jobab och slita det är ju sådär



Kommentarer
Postat av: Anonym

Härlig låt att ha på hjärnan du! :P Ses imorgon.

2007-05-02 @ 22:15:24
Postat av: Felicia

Vad fasen, mitt namn försvann i det första, men det vara bara jag! :P

2007-05-02 @ 22:16:13
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: Frida

Hehe, så kan det gå du Bella! Men Valborg var riktigt lyckat! :)

2007-05-03 @ 19:19:12
URL: http://friida.webblogg.se
Postat av: Adde

ja sånt är ju inte roligt som sagt. Men men, det går väl över i sinom tid.

Hade du trevligt på Valborg då? Gusum var du i, ser jag. :)

2007-05-04 @ 07:54:39
URL: http://absolutadde.blogg.se
Postat av: Johanna

Klas-Patrik var en intressat prick, dock befriad från vissa viktiga egenskaper hehe. Klart man måste skicka vykort til sin favorit när man är borta!

2007-05-05 @ 11:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0