You are my sweetest downfall

Jag började med Vi som aldrig sa hora  i tisdags, igår läste jag ut den. Jag tyckte den var så bra att jag inte kunde sluta läsa. Ganska mörk men bra så kan jag beskriva den. Många fina citat kan man hitta ur boken och Ronnie Sandahl skriver helt fantastiskt bra enligt mig, jag älskar hans krönikor så jag tänkte då måste jag läsa hans bok. Boken var jättebra och den var så bra som jag förväntat mig.


"Om svaret är:
Ensam
Vad är då frågan"


Jag har nu kommit in i en period då jag verkligen inte bryr mig. Jag bryr mig inte om hur jag ser ut, inte om att hitta på någonting, inte om skolan. Jag orkar inte bry mig helt enkelt. Pratade igenom betyg med Anders idag igen skulle försöka få honom att ändra sig. När jag tänker efter var det helt onödigt, det känns snarare som jag sänkte betyget istället för att höja det. Men bryr jag mig? Nej han får väl ge mig det betyget då, jag skiter i vilket. Just nu vill jag bara vara , jag vill bara leva. Leva utan krav, utan massor att göra, helt enkelt bara vara. Jag vill ta sommarlov idag istället för om två veckor, kan vi inte få sluta tidigare?

Det går inte att förneka det längre, jag har alltid skjutit undan tankarna men nu kommer de upp och jag har inte orken att skjuta tillbaka dem längre. Sanningen är den att jag gillar honom mer än jag tidigare trott. Kär är helt att ta i men förtjust passar bättre in. Men eftersom mitt förhållandehat håller i sig så ska jag inte satsa eller någonting utan låta det vara.
 

image61

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vad du är seriös då lilla Bella, NOT! ;) hehe...

2007-05-31 @ 19:56:11
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0