Bellas liv i korthet

Min dag blev inte riktigt som jag tänkt mig. Jag tänkte gå hem direkt från skolan och plugga. Sedan skulle jag få rensa huvudet genom att träna. Ändringarna blev så att jag stannade i skolan och spelade kort istället för att gå hem och få någonting gjort. Sedan har jag avbokat min träningstid för det känns inte så lockande att gå 1 km i mörkret och dimman ensam så jag gjorde en omplanering i mitt liv. Stora förändringar. Ungefär så ser mitt liv ut känns tragiskt men tyvärr sant. Mitt liv är i princip såhär; Äta, skola, plugga, tv, sova. Kul liv man har men i helgen ser jag fram emot utgång eftersom Felicia sötungen fyller år på onsdag wiie. Mitt längsta uppehåll sen min 18-årsdag är snart slut. Känns skönt så jag kan komma i fas igen. Jag gillar ju trots allt mina utgångar. Nu ska jag genomlida veckan och blicka framåt mot fredag.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker det är klockrent att vi börjar måndagen med att planera helgen, det känns superbra! ;) Haha!

2007-11-19 @ 20:04:26
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: martin

Det är ju allmänt känt att måndagen är festplanerardagen

2007-11-20 @ 15:24:02
URL: http://martinalexanderson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0