Okända kända människor och en utslagen bit tand

Haha gårdagen blev minst sagt mystisk. Började bra med firande av Felicia. Sedan utgång till Hugo, här börjar det skumma. Jag var kanske på Hugo i ungefär 20 min och de 20 minuterna var inte alltför roliga. Jag var beredd att åka hem men sedan hamnade jag på Palace. Jag ångrar inte min tripp till palace den var underhållande. Däremot råkade jag klantig som jag är slå ut en bit av min tand. Men det blir ett minne, snyggt är det också. Träffade mycket folk som man kände igen men även som man kände igen fast aldrig träffat. Mysko.

Kommentarer
Postat av: Jockie

Nämen lilla gumman!
Bella + alkohol = ingen bra kmbination! ^^

2007-11-26 @ 16:50:18
URL: http://jockie.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0