Bedrägerier, lov och Joshua Radin

Jag anar att många av er som läser detta alltid har undrat en massa om försäkringsbedrägerier och nu kan jag tala om för er att det är bland det tråkigaste jag skrivit ett arbete om. Hela processen har varit en hemsk mardröm och jag har bara velat vakna upp så jag slipper dessa bedrägerier. Just nu hatar jag den som ens började med detta så snälla för att andra inte ska få lida så mkt som jag sluta upp med dessa dumma bedrägerier det är inte bra för nån än du själv. 

Nu är det endast fyra skoldagar kvar tills mitt höstlov har tagit fart och jag får vara ledig i hela 9 dagar det är faktiskt ganska länge men innan jag är där finns det tyvärr en hel del att klara av i skolan. Jag tänker bespara er min tråkiga lista med saker jag ska göra till på fredag som allt tyvärr är till så jag kan inte stryka saker dag för dag utan jag måste stå ut så länge som till fredag.

När jag ändå pratar om fredag ska min kära vän Oscar firas just på fredag för han fyllde ju vuxen förra tisdagen och då ska jag, Johanna och Hannes hitta på nåt skoj till den lilla mannen. Efter det kanske man skulle gå ut bara för att det är kul och jag känner att jag behöver lite skoj i mitt liv.

Har förövrigt upptäckt en underbar artist vid namn Joshua Radin. Jätteskön musik och en skön röst kan inte bli bättre i dessa tider. Om ni vill ha smakprov besök då denna eller denna sida. Kan rekomendera låten What if you väldigt bra enligt mig.

image107

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0