Helgens bravader

Så kom fredagen och jag var taggad till tusen. Åkte in till Jocke i Nrkpg och fick vänta typ jäättelänge på att han skulle komma hem hihi. Sen efter ett tag kom Elin, Henka och Simon då började det hela som först slutade ganska tidigt för min del pinsamt nog men sen ryckte jag upp mig och blev stark och gick till Hugos där det var jätteroligt. Hände ganska konstiga saker men roligt var det i alla fall.

Trött och seg efter fredagen och endast fyra timmars sömn var man inte så på på klassfest. Gick mest och segade hela dagen men gjorde en uppryckning och fixade i ordning mig men segheten höll i sig hela kvällen vilket var synd. Kvällen blev inte så rolig som man hade hoppats och slutade tidigt vilket känns skönt idag då har jag dagen på mig att pigga upp mig.

image105
Hannes på Världens Bar under vår lilla tripp i Nrkpg igår

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svar: Yes Ma B, assvårt :/

2007-10-07 @ 17:23:28
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Beppooo

Haft en bra helg med andra ord??

2007-10-07 @ 20:49:39
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0