Kämparglöd

Träning med kusinvitamin idag ska bli trevligt. Ska prova på Body Pump för första gången i mitt drygt 18-åriga liv känns spännande Emma varnade mig om att vi skulle vara halvdöda imorgon så jag får förbereda mig på ett jobbigt pass. Men vill man få ett resultat är det bra om man kämpar för det och inte ger upp så är det med allt även träning.

Påtal om att kämpa känner jag fortfarande att kämparglöden i mitt pluggande försvinner mer och mer och jag känner inte för någonting just nu. Om jag någon gång sagt att jag ska ha en lugn helg denna helg så kan det bli ändrade planer har hört att många ska ut och då vill ju inte jag vara sämre har ju trots allt fribiljett till Hugos på fredag så kanske att man skulle ut då. Men jag kan ju fortfarande ha en förhållandevis lugn helg kan ju slappa och sånt på lördag och söndag + att jag inte behöver dricka mycket.

Nej nu ska jag börja plugga på min härliga marknadsföring bästa att läsa hur man formulerar en bra affärsidé för det måste sitta på fredag, man kan kanske varva lite med rationella uttryck till matten imorgon också så vilken härlig eftermiddag det kommer bli.

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0