Motivationssaknad

Den där ambitiösa Bella jag pratade om häromdan har försvunnit. Hur mycker jag än letar är hon borta hon kanske har supit bort sig i alkoholens djungel eller något liknande men spårlöst försvunnen är hon i alla fall. Jag vill verkligen få tillbaka motivationen igen, jag vill känna att jag gör någon nytta även om det bara är för min egen skull men jag vill inte bara sitta här och glo när jag vet att jag har massor att göra. Men tyvärr har motivationen försvunnit som alltid efter en tid i skolan man känner att allt är meningslöst men herregud nu vill jag göra mina läxor men jag kan inte jag har ingen ork.

Snälla kan det inte gå fort denna vecka så fredagen närmar sig och det är helg och ledighet så jag kan bara ta det lugnt för en gångs skull.


Kommentarer
Postat av: Beppooo

Tack så mycket du=).

Jag tror hon supit bort sig, eller??=)

2007-10-08 @ 21:09:19
URL: http://niklasb.blogg.se
Postat av: sofie

känner det samma, vart är helgen? jag behöver vila och sova ut..:)

2007-10-08 @ 21:33:12
URL: http://soffiy.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0