Spinning

225344-106











Idag har jag varit duktig och tränat. Känner mig en smula stolt att jag tog mig iväg till gymmet och provade på spinning för första gången i mitt lilla liv. Jag säger bara en sak och det är att jag aldrig har svettats så mycket i hela mitt liv och jag som hatar att svettas! Kan låta sjukt men jag tycker det är så obehagligt att bli för varm även när jag tränar men då kan jag vara mer tolerant än annars men på spinningen alltså jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Till råga på allt var jag dessutom jättetrött i benen jag kan säga att det känns ju att träna. Nu är min kropp helt slut och jag kommer sova gott nu.

Förövrigt vill jag inte gå i skolan mer fram till lovet för jag tänker på allt vi har att göra och det kan jag säga är inte lite. Snälla kan det inte bli v. 44 NU!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag kommer nog vara trött i en vecka - MINST!

2007-10-15 @ 21:25:36
Postat av: Filibabba

skönt med spinning =)

2007-10-20 @ 20:33:36
URL: http://www.filibabba.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0