Träningsskryt

Eftersom detta är min blogg gillar jag att berätta om mina bravader. Dessutom älskar jag att skryta lite när jag för en gångs skull vart duktig och nu kan jag säga att jag tränat både aerobic och core ikväll. Det är en så skön känsla när man tränar för då fokuserar man helt på det och inte det minsta på skolan utan man kan koppla bort det för en stund för att antingen så gör magen så ont för man är så otränad i magen eller så fokuserar man på vilket steg som kommer här näst. Som jag skrivit förut så hatar jag att vara svettig men just ikväll var det skönt jag tror jag börjat infinna mig i att jag måste bli svettig under träning och att det är bra att svettas. Jag läste i min cosmopolitan att om man tränar på måndagen följer hjärnan det mönstret under hela veckan och det är verkligen sant. Jag tränade i måndags och nu känner jag ett sug efter att vara duktig resten av veckan också så därför tränade jag idag samt att jag bokat in ett pass till imorgon så jag älskar verkligen min motivation till träningen nu. Kan ju vara bra att ha motivation till något nu när skolan är så omotivativ (är det ens ett ord?).  Oh snart kommer jag vara helfit!

Kommentarer
Postat av: jaanet

fan va duktigt! lart man ska skryta då ;)

2007-10-17 @ 21:48:22
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Emelie

Åh, gud vad jag håller med dig. Jag har precis köpt ett årskort på simhallen och jag tycker typ att jag är duktigast i världen och gör absolut ingen hemlighet av det i min blogg :D

2007-10-29 @ 22:01:31
URL: http://Emvol.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0