Young folks

Så var det tisdag och imorgon är det lagligt att räkna ner till helgen. Idag är det på tok för tidigt att ens tänka att det finns en helg inom en viss framtid. Dagen började sent vilket var skönt sov hela 11 timmar inatt vilket jag märkte var lite väl mycket eftersom man blir så seg. Annars har det lunkat på som vanligt med religion, svenska och sedan en föreläsning som var så givande. Nej givande var det sista det var kände mig jättetrött och satt på övertid så jag orkade inte lyssna på damen men av ren artighet satt jag kvar.

Ikväll blir det en sväng till gymmet för att passa barn hoppas att inte den där flickan jag haft tidigare veckor är där jag orkar inte med henne idag hon är energikrävande och jobbig i allmänhet snälla jag vill inte ha henne där. När jag ändå är inne på barn kommer jag inom loppet av tre veckor troligtvis bli faster. Min kära bror och hans flickvän ska ju ha barn nu ska bli trevligt med en liten människa, var länge sen det fanns sådana i min släkt eftersom alla är så fasligt gamla.

Någonting som är positivt som jag upptäckte idag var att dagen är helt underbar. Solen skiner och löven ligger färgglada på marken och luften känns frisk. Har tyvärr inte tagit till vara på denna underbara höstdag då jag mest vart i skolan och sedan pluggat på min underbara marknadsföring som jag har prov i på fredag.

Nu ska jag slappna av och njuta till Young folks med Peter Bjorn and John den gör mig glad såhär i pluggdjungeln.

image61















Sant så sant. Jag har inlett ett projekt för mitt eget bästa där det gäller att avsluta ett kapitel som jag haft svårt att avsluta men nu ska det lyckas en gång för alla jag ska radera honom från min hjärna.


Kommentarer
Postat av: sofie

hha, skönt! då är jag inte ensamen:P
fast den är verkligen inte kul, enbart jobbig

2007-10-09 @ 16:40:18
URL: http://soffiy.tjejsajten.se
Postat av: Johanna

Jaa, och vi ska radera ut dom tillsammans!

2007-10-09 @ 19:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0