Dagens outfit, Jehovas Vittnen och helglängtan

Nu ska jag göra nåt jag aldrig gjort bara för skojs skull jag ska nämligen visa en Dagens outfit . Dock blir det fler outfits det blir nämligen måndagens, dagens och min träningsoutfit haha. Jag lovar jag ska inte börja seriöst med detta.
 


Så dagen har idag tillbringats i skolan och sen bar det av på turné som Magnus säger med Religiösa sekter och nyandlighet. Vi var i Rikets sal hos Jehovas Vittnen. Var lite småläskigt i början men sedan blev det mindre obehagligt. Var bra personer som pratade (två killar som var väldigt söta) som vi överröste med kritiska frågor. Jag har kommit fram till att jag inte ska gå med i Jehovas iaf men jag respekterar dem det måste man göra respektera varandra det är väldigt viktigt .

När jag kom hem tänkte jag plugga med tanke på det kommande provet i Rättskunskap på fredag men tyvärr blev det ju inte så mycket plugg utan allt får komma på studiedagen imorgon. Jag tänkte ha en duktig dag och träna och plugga imorgon så jag förtjänar den efterlängtade helgen som på fredagen kommer roas med utgång. Så det kommer driva mig framåt denna vecka, man måste ju ha någonting som man har att se fram emot.

Ikväll är det nu Grey's Anatomy mittveckans höjdpunkt!

Kommentarer
Postat av: Felicia

USCH! Jag vet inte om det var veckans höjdpunkt den här veckan, fy vad hemskt det var... Vill se fortsättningen nu!

2007-09-26 @ 22:14:58
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: Beppo

Snyggt, verkliogen. bra bilder

2007-09-27 @ 19:13:55
URL: http://niklasb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0