Duktig dag

Idag slutade jag kl 10:15 väldigt skönt efter det har jag både städat och tränat. Känner mig riktigt duktig måste jag säga. Skulle gått ut ikväll men Hanna mådde inte så bra och ingen annan har tid för en utgång med lilla mej. Jag känner mej ensam haha. Men det kan ju vara skönt med en hemmakväll också min kära bror och min "smått-havande" svägerska kommer ju på besök kan vara trevligt att träffa dem också någon gång. Jag kan ju intala mig själv att jag inte vill festa ikväll iaf. Nej nu ska jag slänga sopor och kanske köpa godis det skulle ju vara underbart gott kan jag vara värd efter denna vecka.

image80












Over and out!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ah just jäklar, så heter dom ja :-P men erkänn att det var en bra beskrivning jag lyckades få till.

2007-09-28 @ 19:11:23
URL: http://heartofanneli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0