Fy fan vad bra jag är!

Den där kommentaren kom från mig varje gång jag hade rätt på ett mattetal idag under mattelektionen. Det gjorde tydligen Felicia glad så det tycker jag va trevligt att jag kunde glädja någon med min självsäkerhet haha.

En annan sak som är bra men ändå inte som jag gjort idag var när jag skulle ner och träna. Jag trodde jag skulle ha afro kl 17:30 men tankspridd som jag är var det 18:30 och jag orkade inte åka hem emellan så då tränade jag 1 h kondition och jag blev som drogad på crosstrainern och kunde knappt gå av och svetten rann så jag vet inte vad. Sen äntligen fick jag träna min afro och gud inte blev jag mindre svettig har nog aldrig vart med om så mycket svett haha. Nu känner jag mig stolt och ger mig själv denna kväll framför tvn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0