Pluggtankar

Hur kommer det sig att man absolut inte kan plugga när man måste? Man kommer alltid på typ 100 andra saker man hellre skulle göra och då sitter man och tänker på det hela tiden när man läser om den grekiska antiken. Jag har kommit fram till att jag måste börja plugga mer i tid så jag slipper ligga och läsa hur många sidor som helst på en dag eller kanske två om jag har tagit mig i kragen. Just nu känns det inte som jag fått in någonting om antiken i mitt lilla huvud utan bara suttit och tänkt på vad det är för konstigt paket jag fått på posten alltså kommer det gå sämst för mig på provet på fredag som även ska innehålla inte bara antiken utan även medeltiden, renässansen, romantiken, realismen och upplysningen hur ska jag klara av allt detta om jag inte läser nu utan skriver ett blogginlägg som är totalt ointressant för eftervärlden? Jag får skärpa mig helt enkelt plugga tills jag ska till Norrköping sen får jag plugga efter att jag duschat när jag kommit hem. Jag måste ha en plan för att detta verkligen ska gå vägen såhär kan jag ju inte hålla på längre. Men nu måste jag ha en paus för att samla mina tankar och då kan man lyssna på underbara John Mayer och bara njuta av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0