Träningstrött

Har just kommit hem från ett hårt step up pass och det var även en styrkedel som var sjukt jobbig. Jag brukar inte ha svårt för step up om mitt huvud kan tänka klart men detta var en nära döden upplevelse. Jag har aldrig vart med om ett så svårt pass för det första och för det andra så har nu mina armar fått sig en rejäl omgång så jag skakar. Dit vill jag inte gå igen det var inte bra för självförtroendet för jag var så kass jag håller mej till Step up 1 ett tag till skulle jag tro innan jag vågar mig på någonting svårare. Imorn blir det afro för min del ser fram emot det verkar riktigt roligt men troligtvis kommer träningsverk på ställen jag inte ens visste fanns. Det är så skönt att komma igång igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0