Just när man trott att nörden i mig försvunnit...

I detta inlägg skrev jag om vilken facebooknörd jag är. Jag är fortfarande en facebooknörd men inte alls i lika stor utrsträckning längre. Man kan säga att det har lagt sig lite men nu kan jag konstatera att jag hittat något annat att nörda mig med. När jag sitter framför datorn öppnar jag ca var femte minut ett nytt fönster just för att kolla min mail. Då kan man tro att jag får mail ofta och är en viktig person men om sanningen ska fram får jag knappt några mail alls. Jag bara går in och konstaterar att jag antingen fått mail från H&M eller facebook eller i värsta fall inget mail alls. Dagarna går och jag börjar känna mig mer och mer tragisk. Anledning: jag kollar min mail och låtsas vara populär trots att ingen vill skicka något viktigt eller oviktigt till mig. Så det är bara att konstatera jag är både en facebooknörd och en mailfanatiker!

Kommentarer
Postat av: andreasanton

Hahaha ja förfan :P

Föör det första smakar det jävligt gott, för det andra så återhämtar man sig snabbt ^^

2008-04-27 @ 16:52:53
URL: http://andreasanton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0