Paniken har infunnit sig

Innan jag klev upp imorse låg jag och tänkte på att det endast är åtta veckor och en dag kvar tills jag tar studenten. Det vill säga 57 dagar. På dessa 57 dagar ska det hinnas med mycket kan jag lova. Men efter att ha talats vid med vissa mindre seriösa klasskamrater som hade ganska många fler rester än jag lugnade paniken inom mig ner sig. All denna panik kan ha börjat infinna sig då jag faktiskt fick svart på vitt att jag ska ta studenten. Jag har nämligen fått min studentmössa. Den är väldigt snygg måste jag erkänna. Men nu ska jag plugga på lite jag har trots allt inte så mycket tid kvar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Usch ja, jag känner igen det där tänket... :P

2008-04-15 @ 21:09:03
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0