För vi har vårat glada barnasinnekvar

Oh vad jag älskar mitt liv som nolla! Jag har sjukt kul måste jag säga. Igår var den största festen under Nolle-p; München Hoben. Ett stort område där man dricker billig öl/cider fruktansvärt roligt. Det värsta är bara att man kommer ifrån varandra hur lätt som helst så till slut var jag med norrköpings ingenjörer istället för mina spanska ekonomer, men jag hade lika kul för det. Hemfärden blev den vingligaste jag åkt då jag dels var full och dels plockade jag upp nån annan nolla som jag fick för mig att skjutsa. Men en rolig hemfärd var det allt.

Mindre roligt var det att gå upp kl 7 imorse för min första föreläsning. Det var kallabalik då folk stormade ut och till slut fick vi veta att vi blivit så jävla blåsta. Man kände sig inte lite korkad när det visade sig att i min klass var det hela tre stycken fusknollor. Nu har jag avslöjat grejen för de kommande studenterna men skit samma jag visste också att sånt förekom men jag visste ju ingenting så. Jag kanske är sjukt trög eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha! Livet leker för dig Bellis! :)

2008-08-21 @ 18:48:07
URL: http://friida.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0