Min sista dag som söderköpingsbo

Som de flesta vet flyttar jag imorgon. Däremot ska jag inte sova där imorgon heller utan jag ska vara hos trevliga SB. Det gör inget att jag skjuter upp första natten med rummet med en dag jag & rummet har många nätter framför oss. Idag har man kanske trott att jag verkligen rensat ut ut mitt flyktingförläggningsaktiga rum men icke. Jag har gjort det till viss del men jag har inte haft motivationen det är massa småsaker jag inte vet vad jag ska göra med och då tappar jag helt lusten istället gick jag ner till mormor och fick min födelsedagspresent (jag fyller egentligen år om drygt två veckor men mormor ville av någon anledning ge mig den nu). Jag har nu fått min första kokbok; den rutiga kokboken så om ni vill ha god mat besök mig jag är grym i köket. Nej nu är det bäst att få detta rum tomt så jag kan flytta på riktigt. 

 
Dagens låt får idag bli Mattis and Maia med Maia Hirasawa, är hon inte underbar?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du, grym i köket..? Vi får väl se hur det går med den saken... ;)

2008-08-15 @ 06:58:59
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0