Ondag den 13 augusti

Idag är det onsdag och det betyder att det snart är fredag och dagen då det är planerat att jag ska flytta hemifrån. Det kan däremot bli förskjutet till lördag p.g.a. en mr som gärna vill vara hemma hos sig istället för i min röriga korridor i Ryd. Men jag ska iaf besöka Linköping på fredag då min kära kusin fyller 40 (!). Jag vet att jag har gamla kusiner. Ikväll bär det av till metropolen Gusum för att träffa mina favorittjejer ska bli kul att se alla en gång innan de far iväg på diverse upptåg. Ska bli trevligt att se alla var länge sen vi var samlade så många samtidigt. Detta  är en bra onsdag.

Notis: det är de vänsterhäntas dag idag så grattis Hanna, Elin, Elin & Glenn och resten av alla vänsterhänta jag känner men inte kan komma på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0