Ordning är till för idioter, genier behärskar kaos

Jag kan säga att detta motto är det som gäller för min del just för tillfället. I helgen ska mina saker få flytta till Linköping och jag och mina kläder flyttar väl efter nån gång nästa vecka. Redan idag har jag börjat gå igenom mina saker som legat gömda i kartoner över garderoben eller under sängen och jag kan säga att jag har mycket skit som sparats genom åren. Detta har resulterat i att mitt rum nu ser ut som ett stort kaos och man får klättra över grejer och kläder som ligger utspritt för att ta sig fram. Jag längtar nu tills mina saker är på plats i Linköping så jag känner att jag verkligen ska flytta och att jag inte längre ska bo i det rum som vart mitt i ca 8 år. Känns sorgligt på nåt vis men ändå känns det som att det är dags nu.

Kaos?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0