Gårdagen...

... blev inte som man hade tänkt sig. Alla var på topp och vid 21 styrde vi kosan mot Hugos kön var sjukt lång men vi beslutade oss för att ställa oss där i alla fall, 40 minuter senare tog jag och Fia nyckeln hem till Elin och gick hem. Ingen utgång för mig igår alltså, men det var kul att se mina små älskade vänner igen. Idag har jag letat julklapp till min käresta och jag kan säga att det var sjukt mycket folk och man blev trött i huvudet och fötter. Självfallet köpte jag inte julklappen på rean så snål var jag inte.


Idag kände jag för att vara stekig i Sb's tröja, han vet inte om att jag lånat den dock. Just det, jag har färgat håret också.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Snyggt :)

2008-12-26 @ 17:15:46
URL: http://tanjas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0