Julen närmar sig och overallen måste pimpas

Första december idag. Kort kvar till julafton och jag har inte köpt en endaste julklapp, vet inte ens vad jag ska köpa till någon heller, men det löser sig. Sitter för tillfället och lyssnar på julmusik och äter pepparkakor, funderar även på att titta på Sunes Jul för att komma in i stämning. Älska Sune mer än någonting annat, de som förespråkar mysteriet på greveholm kan ju försöka tänka om, Sune is the shit! Idag har jag köpt lite overallsfix såsom ett jättefint rosaglittrigt tyg som jag ska skriva Bella med och så några märken och textillim. Jag är förberedd inför morgondagens overallspyssel, pimpa overallen är nice måste ju ha en snygg till Luciakraballen som jag hoppas Jonas köpte en biljett till mig. Jag orkade nämligen inte köa från kl 17 igår så jag skickade Jonas.


Kommentarer
Postat av: Tanja

Var köpte ni tygerna? Måste åka och fixa imorrn, orkade inte idag...

2008-12-01 @ 19:31:23
URL: http://tanjas.webblogg.se/
Postat av: Felicia

GREVEHOLM IS THE SHIT! Sune spelar x antal divisioner under Greveholm.... ;)

2008-12-01 @ 21:02:06
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0