Svensson-liv

Idag var jag i skolan till 14:30 och sedan visste jag inte vad jag skulle hitta på så jag och Rebecca tog oss till gamla stan och gick omkring en sväng och sedan begav vi oss till Valla. Vi tittade på alla mysiga hus och för första gången i mitt 19-åriga liv så ville jag bo i hus, det såg så mysigt ut med en trädgård och adventsljusstakar i fönstret. Jag vill inte bo i mitt 20 kvadratsrum ensam. Jag vill leva Svensson-liv, jag tror inte det är så hemskt faktiskt, mysigt och bekvämt. Jag är ju en bekväm person så. Eller kanske vill man ha det som familjen Andersson i Sunes Jul, skulle det inte vara nåt? Jag tror jag är på pricken som mamma Karin.

För de som undrar så har jag ju självfallet inte sytt fast mina bokstäver på min overall utan det är textillim! Kladdigt och riktigt jobbigt, men ska man på kravall (overallsfest) måste man vara snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0