And who am I?

Efter endast två avsnitt kan jag konstatera att jag älskar Gossip Girl. Så snygg serie för det första och så bra. För att ha ett litet ögonblick då jag är otroligt tjejig men alltså han som spelar Dan Humphrey oh my god säger jag även denna vecka. Så snygg han kan vara jag sitter nästan och dreglar framför tvn.

Nog om det. För att tala om vad jag gjort under helgen finns det bara en sak att skryta med och det är att jag har tränat. Jag tränade nämligen spinning och jag tyckte det var underbart så jag ska göra om det på fredag igen. Jag ska bli helt tränad nu. Jag ska bara få arslet ur vagnen som man så fint kan uttrycka sig.

Kommentarer
Postat av: Marie

grattis :P brukade gå på spinning förut men tycker jympa är mkt roligare nu..

svar: jag hoppas verkligen att det kommer vara värt det. ska ringa till dem imorrn och ställa lite frågor. men man vet ju inte förrän man kommer det, tänk om man verkligen inte trivs. får se hur jag gör.. men tack för stödet :)

2008-02-05 @ 21:41:28
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0