Bloggen säger mer än vad man själv kan tro

Jag har nu lagt in lite nya kategorier i min blogg och min blogg säger ganska mycket om mig som person och mitt liv vad jag gör om dagarna. Enligt mina kategorier så tränar jag sällan men jag ser på tv samt festar väldigt mycket. Man skulle lägga in speciella inlägg som haft med det att göra och träningen letade jag igenom jättelänge utan att fylla fem rader medan både tv och fest kunde fyllas på mindre än en månads perspektiv. Jag har nu kommit fram till att jag ska träna mer och se på tv mindre. Men nu ska jag se på tv!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Hehe, det gör inget Bella... Jag tycker om dig ändå, och dessutom känner jag igen mig rätt väl!

2008-02-08 @ 20:02:10
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0