"de kommer inte till lenin föräns i nian"

Dagens humör:  Jag är glad men uttråkad.
Dagens mående: Toppen.
Dagens borde:  Läsa naturkunskap
Dagens frisyr: Rufs
Dagens klädsel:  Min snygga trädtröja och pyjamasbyxor
Dagens planer:  Planlös
Dagens man jag vill ha: Björn Gustafsson får det bli denna underbara måndag.
Dagens längtan:  Nästa vecka då jag har lov jag tänker ha det hela veckan.
Dagens fundering:  Blir det sthlm eller ej på lovet?
Dagens klipp: Detta
Dagens tråkigaste:  Att det är söndag
Dagens låt:  Elusive - Scott Matthew

Kommentarer
Postat av: Marie

har ni lov redan nästa vecka? ja kom till sthlm ffs!

2008-02-12 @ 10:30:35
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0