Den gråa trista vardagen har infunnit sig

Oj jag är ledsen att jag inte uppdaterar så ofta längre men just idag har jag inte kännt nån inspiration till någonting. Just denna dag har varit fruktansvärt grå och tråkigt samtidigt som mitt humör har speglat sig med vädret. Irritationen har infunnit sig i min kropp nästintill hela dagen. Jag känner även att jag inte gör nåt vettigt med mitt liv och att absolut ingenting händer. Därför har jag bestämt mig att jag ska fara till Stockholm på lovet. Jag ska göra någonting oväntat. Jag behöver bara komma ifrån detta landskap och Stockholm är lagom långt bort för min del även om många av de jag känner ska betydligt längre bort. Det som ändå har lyst upp denna dag var en bild på mig och min vän Joakim.
image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0