Funderingar från en lat person

image146
Nu har jag svullat semla och tittat på Grey's Anatomy. Jag känner míg som en dålig människa. Dålig för jag varken har tränat eller gjort min filosofi som jag borde gjort. Istället satt jag och tittade på tv och svullade. Usch får bli skärpning. Jag måste ha en nystart då jag ska börja mitt nya seriösa och duktiga liv som nån gång ibland kan få sväva ut. Imorgon är det fredag och det betyder att jag ska träna. Spinning närmare bestämt. På lördag ska jag fira bror min som fyller 25 samt att jag ska fira hannes som blir 19. Alla börjar bli så gamla nu för tiden.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag tycker att det låter ganska skönt jag... ;)

2008-02-07 @ 19:50:45
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0