Inom mig är jag som en rysk dam

image154Jag ursäktar min dåliga uppdatering på senare dagar. Jag känner inte riktigt att jag har en så stor krets läsare som följer min blogg men för er som gör det ber jag om ursäkt. Har lekt upptagen kvinna denna vecka då jag hunnit med hela tre trippar in till storstaden Norrköping. Igår hade jag intevju på McDonalds måste säga att det var inget att vara nervös för då man bara satt och diskuterade i grupp och jag hamnade i en väldigt social och bra grupp. Dock var ju jag såklart den mest sociala som en vän sa till mig Bella du kan sopa banan med de blyga krakarna du är ju trots allt bra på att prata. Får hoppas de hör av sig. Om detta inte vore nog har jag även vart duktig och fixat pass så jag kan ta mig till Italien i april. Nu har jag skrivit ihop en väldigt kort summering av mina dagar där jag även uteslutit ganska många delar.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Jaja, men sen är ju ni så överseriösa också och är klara med hela projektet i tid... Det är ju att överdriva... Hehe!

2008-02-23 @ 12:49:09
URL: http://fellan.webblogg.se
Postat av: David

Jag följer bloggen ;)

2008-02-23 @ 13:24:41
URL: http://radiostyrd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0