Jag kan bli mig själv igen

Nu är det slut-sjuk-klagat. Jag är nästintill frisk. Däremot är jag fortfarande lite svullen men ändå. Imorgon är det dop som gäller då mitt enda brorsbarn döps. hon har hunnit bli fyra månader nu och jag har inte sett henne på kanske två veckor så hon har säkerligen växt sen sist. Denna dag ska jag spendera genom att mest gå omkring kanske göra mig lite vacker man är inte särskilt fräsh när man har vart sjuk. Har kommit en bit på vägen och tvättat ansiktet så nu ser det helt ok ut. Jag ska nog även hämta ut mitt paket från HM och sedan blir det så ska det låta för hela slanten. Jag är kär i Peter Settman så charmig man. Nu ska jag lägga mig och vila så jag blir ännu friskare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0