Jag vet jag är ganska tråkig

Dagens humör:  Trött som bara den så jag kan vara ganska glad för det
Dagens mående: Som sagt trött men jag har ändå hälsan i behåll
Dagens borde:  Det enda jag borde göra är att passa barn och visserligen se på Gossip Girl.
Dagens frisyr:  Utsläppt vanligt
Dagens klädsel:  Tunika och leggings
Dagens planer:  Passa barn och sen se på tv
Dagens man jag vill ha: Hm svårt val idag men jag säger nog Penn Badgley
Dagens längtan:  Som sagt lovet nästa vecka känns lockande men det kan även vara tills jag får komma hem ikväll och bara se på tv.
Dagens fundering:  Om man lägger ut nät väntar man då på fisken eller åker man ifrån? Jag har dock fått svar av mina fiskevänner. Jag blev förövrigt dumförklarad.
Dagens ämne: Sex. Vi fick göra en enkät som handlade om sex och sedan pratade vi bara om sex.
Dagens tråkigaste: 
Dagens måste: Gossip Girl 20.00 .  

Kommentarer
Postat av: Marie

låt dina fiskevänner dumförklara mig också. hur gör man egentligen?

2008-02-12 @ 16:15:54
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0