låt oss vandra natten vidare, dansa nakna tillsammans i en vattenspridare

Bella var hemma idag. Hostattackerna gjorde att jag inte gick till skolan idag. Var ganska skönt att vara hemma en dag extra måste jag erkänna men mindre roligt var min 10 minuters hostattack jag fick eller resten av all hosta också för den delen. Imorgon ska jag däremot gå till skolan. Vi ska dessutom åka till Linköping och gå på högskolemässa. Ska bli skojigt men jag har troligtvis bestämt mig vad jag ska pyssla med i höst så jag ska snacka med liu-människor har jag planerat. Dessutom måste jag vara snygg för det kommer vara studenter där bara en notis.

image155
För att glädja mig själv och andra lägger jag in en snyggisbild på mig och jocke!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0