Någonstans nere i den mörka källaren

Så sitter man här ännu en fredag i skolan och väntar på filosofin. Jag blev just lämnad av Frida för hon skulle till banken. Så nu sitter jag här ensam och övergiven nere i källaren med bara massa esteter. Kan man vara mer ensam och utanför? Dagen har varit bra förövrigt då bokföringen gick superbra för mig och Johanna och även släktforskningen gick som man ville. Nu är det bara en ynka lektion kvar till helg och om en vecka när jag sitter här igen är det bara en liten lektion kvar till lov. Jag är överlycklig. Endast en vecka kvar till mitt älskade sportlov. Tyvärr finns det en sak som jag inte vill göra då. Projektredovisningen. Jag och Johanna måste göra klart den. Men nu ska jag leta efter någon vän till mig så jag slipper känna mig ensam.

Kommentarer
Postat av: Marie

projektredovisning. ångest.

2008-02-08 @ 23:17:57
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0