När man suttit framför tvn blir man lätt galen

Dagens humör:  Glad, jag vaknade tidigt i morse och ville träna. Dock blev det inte så.
Dagens mående: Tipptopp
Dagens borde:  Duscha, jag kan säga att jag luktar inte som en sommaräng precis.
Dagens frisyr:  Knut på huvudet
Dagens klädsel:  Pyjamaskläder
Dagens planer:  Duscha, gör mig fin fin, fira min kära broder, åka till söderköping igen och fira Hannes.
Dagens man jag vill ha: Jag tror att jag känner för  Tobias Hysén idag.
Dagens längtan:  Till att jag får åka ifrån vuxenkalas och gå på Hanneskalas istället.
Dagens fundering:  Har Jesse McCartney mycket finnar eller ser det bara ut som det i Summerland?
Dagens beroende: Extra Drops. De är hur goda som helst
Dagens tråkigaste:  Jag har ingen aning om vad jag ska göra till kl 17.
Dagens tv: Jag har sett mycket idag men jag måste säga att Summerland är det jag fastnade mest för idag.  
Dagens låt:  One of us - Abba

Kommentarer
Postat av: Marie

One of us är skitbra ju :)

2008-02-12 @ 10:28:39
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0