Barnafödslar

För varje dag som går blir jag nästan mer och mer säker på att jag inte vill vara med barn utan istället vill adoptera. I nio månades ska man gå omkring och vara tjock, må illa, få ont i ryggen och allt vad det nu är. Sedan själva förlossningen. Man ska genomlida någon som gör fruktansvärt ont och så är det blod och grejer. Nej tack jag vill inte föda barn. Denna diskussion hade jag i en taxi i fredags med en tjej och en kille och jag måste erkänna att jag tyvärr blev nerröstad. Men jag kommer trots det troligtvis vara singeln som får sitta vid barnbordet på middagar.


Kommentarer
Postat av: Frida

Du kommer ändra dig vännen lilla, lovar dig! "Efter regn kommer solsken" Hehe! MVH Tant Frida ;P

2008-01-27 @ 15:19:44
URL: http://friida.webblogg.se
Postat av: Marie

haha hoppas inte mina små skräckhistorier har bidragit till det här alltför mycket

2008-01-27 @ 20:28:05
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: patricja

hahaha, jag förstår dig. Jag vill inte heller gå runt med smärtor och skit; men jag tror att det lätt är värt det :)

2008-01-27 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0