Det blir inte alltid som man tänkt sig

Egentligen är jag inte personen som gillar någon. I alla fall enligt mig själv. Jag är den där eviga singeln som image120faktiskt älskar mitt singelliv. Jag kan inte se mig själv tillsammans med någon pojkvän och jag vill heller inte riktigt se det. Trots mitt ogillande av tvåsamheten för mig så har jag ändå sedan några månader tillbaka döljt mina känslor för en viss person. Jag har gjort detta för att jag inte vill veta. Men vem försöker jag egentligen lura nu? Jag kan inte trotsa det längre känslorna svallar upp och det är inte alls roligt. Jag vill inte gilla någon det är bara problem. Nu har jag förstått det nu är det bara att jag accepterar det så kanske jag kan avsluta detta och sluta gilla personen i fråga.

 If I was invisible
Then I could just
Watch you in your room
If I was invincible
I'd make you mine tonight
If hearts were unbreakable
Then I could just tell
You where I stand
I would be the smartest man
If I was invisible
Wait, I already am


Kommentarer
Postat av: Marie

just nu delar jag dina åsikter. ett förhållande kan kännas som ett fängelse. Har glömt hur det är att vara singel. Det är härligt, eller hur?

2008-01-13 @ 22:03:56
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0