En kompott av min dag

Då har man städat garderoben och jag insåg att jag har ett överflöd på mjukiskläder. Jag vet inte hur jag ska tolka det men jag antar att jag älskar att gå omkring i ett par sköna byxor och nån halvful tröja. Dock går jag aldrig till skolan i mjukiskläder som det känns som många har en tendens att göra. Jag tycker faktiskt att mjukisbyxorna hör hemma just hemma i soffan när man inte gör nåt speciellt.

Ikväll ska jag titta på Victoria's Secret fashion show 2007 så kan man ju tänka att man nångång kommer se så snygg ut. Såg förövrigt nåt program om modellerna där att de förlorar sina kontrakt om de förändrar sin kropp, låter inte det helt sjukt? Inte konstigt att Hedi Klum hetsbanta efter sitt andra barn då showen bara var 7 veckor bort.

Jag har även idag hunnit med att titta på OC och nu har jag ännu en gång sett sista avsnittet och jag grät. Jag minns inte att jag grät så mkt när jag såg det första gången på tv. Jag måste blivit känsligare på nästan ett år. Jag undrar egentligen hur man kan bli det men kanske är det möjligt.  Tur att skolan börjar på tisdag för jag vet inte vad jag ska sysselsätta mig med annars eftersom jag sett klart oc nu.

Kommentarer
Postat av: Julia

Svar: A hon är riktigt snygg! :)

2008-01-06 @ 18:20:47
URL: http://juliapetti.blogg.se
Postat av: Frida

Jag älskar också mjukiskläder! Är så himla skönt och slappt! :)

2008-01-06 @ 18:26:15
URL: http://friida.webblogg.se
Postat av: Marie

hm, borde också rensa min garderob.. :P

kommentera gärna mitt inlägg om VSFS

2008-01-06 @ 23:09:43
URL: http://elinmaries.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0