Hating you is the most exhausting

Dagens humör: Jag är ganska neutral skulle jag tro.  
Dagens mående: Jodå jag mår fin fint
Dagens borde:  Jag borde ha tränat men jag och Johanna ändrade oss och ska träna imorgon istället 
Dagens frisyr:  Väldigt statiskt och uppsatt i en knut på huvudet
Dagens klädsel:  Pyjamasbyxor och linne
Dagens planer:  Se på tv och sedan sova
Dagens materiella vill ha: Materiellt och materiellt men en resa skulle sitta fint
Dagens längtan:  Helgen, den är nära nu
Dagens fundering:  Är Måns Zelmerlöv så snygg som i videon "Oh brother, oh brother"?
Dagens beroende: Grey's Anatomy
Dagens tråkigaste:  Att jag och johanna fortfarande knappt har börjat på vår projektredovisning
Dagens tidning:  Idag säger jag Aftonbladet för lite variation
Dagens låt: Gimmie, gimmie - Britney Spears. Jag vet pinsamt men jag hörde den förut och kan inte få ut den ur huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0