Ibland är det svårt att vara smart i en grupp med idioter

Jag blir helt förvirrad av sidan studera.nu för jag förstår ingenting det står att det ska finnas typ allt men jag förstår ingenting. Jag tycker att man ska skapa en studera.nu för idioter så även sådana som jag kan förstå. Statistiken är också helt obegripbar om man bara ska kolla upp en sak, jag borde sätta in mig mer kanske för att förstår. En kurs i den sidan skulle vara toppen tycker jag. Detta kanske jag kan utnämna till det tråkigaste inlägget jag skrivit men ändå det är min blogg och jag får skriva vad jag känner för. Just nu är jag förvirrad och jag vill förmedla den känslan till mina läsare som är inte så många men de är bättre än ingen alls.

I've been having some strange dreams lately. Found a man in my bed saying "I am not dead yet". He had a haircut like Elvis Presley. "My name is Jeff Buckley and I'll make you sing...
Hallelujah"
Billie the vision and the dancers - I've been having some strange dreams

Kommentarer
Postat av: Maya

men du, de är mycket lättare än vad de låter kan jag lova, tillomed ett dagisbarn klarar nog av de :D haha

2008-01-10 @ 18:54:56
URL: http://MayaGunnarsson.blogg.se
Postat av: Marie

oh tack, känner mig smickrad ;)

ska kolla in den där sidan för att se om jag förstår nåt själv haha..

2008-01-10 @ 19:35:23
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha förstår inte det där heller :P

2008-01-10 @ 19:45:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0