Ibland kan det vara ansträngande att inte göra någonting alls

image130Jullovet har jag haft till att vila upp mig. Nackdelen med detta är att det kommer blir ännu jobbigare att gå tillbaka till skolan men alla dessa stressmoment såsom prov, inlämningar och liknande. Det positiva är att det är sista terminen och man har ett mål uppsatt. Jag kommer kämpa som en dåre så att jag inte har några rester för hur kul är det att jobba ifatt resterna sista veckan då man har en massa annat att tänka på? Innan jullovet lovade jag mig själv att inte ens tänka på skolan och dess uppgifter och jag har faktiskt lyckats riktigt bra. Jag har inte ens öppnat ett worddokument. Nu är det mindre än en vecka kvar på lovet och jag antar att det ska fortsätta i samma takt som det börjat för varför ta ut sig sista veckan på det som kan vara mitt sista jullov.  Nej nu ska jag ta mig en kopp te och fortsätta mysa runt i mina tofflor för något ansträngande det ska jag inte göra.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Det låter bra det där tycker jag! :D

2008-01-02 @ 16:21:51
URL: http://fellan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0