Idag är en dag precis som alla andra

image133Skolan började idag och det var verkligen en mjukstart. På släktforskningen satt man mest och letade efter sina gamla släktingar, ibland är det inte lätt kan jag tala om och på filosofin var det första lektionen någonsin och vi såg på film dessutom var naturkunskapen inställd så jag slutade 11:30 ibland är det skönt med skolan. Jag gillar rutiner jag är en sådan människa som måste ha rutiner för att jag ens ska göra någonting för att bli aktiv. Däremot hatar jag rutiner på min fritid såsom på tisdagar spelar jag tennis och torsdagar spelar jag gitarr. Nu gör jag ju ingenting av det där men principen att vara uppbokad exakt samma tid varje vecka gillar jag inte. Men jag har faktiskt en sak som jag alltid är uppbokad på och det är tisdagar 17-19 så passar jag barn på gymmet. Egentligen hatar jag att göra sånt men jag får ju trots allt träna där då.

När jag väl kom hem från skolan höll jag på att dö av att jag hade sådan mensvärk. Jag hatar verkligen det man blir ju som ett barn som kryper ihop och tycker synd om sig själv så de senaste timmarna har vetekudden varit min bästa vän framför tvn. Jag kände mig som en hemmafru när jag satt och tittade på repriser och Ellen Degree show. Men jag tittade i alla fall inte på Oprah vilket jag och Johanna roade oss med igår.

Nu ska jag göra varm choklad med vaniljglass som jag ska dricka så jag mår bra och sedan ska jag passa barn.

Kommentarer
Postat av: Chakrat

Tack så jättemycket, fast det är inte riktigt 100% säkert än. Jag vet, det är hemskt =/ Man måste alltid ligga 10 steg före känns det som!

2008-01-08 @ 15:25:11
URL: http://chakrat.blogg.se
Postat av: Marie

Har ni släktforskning som ämne i skolan? Gud vad kul, det vill jag också ha!

Din mensvärkskur lät btw riktigt bra, ska testa nästa gång haha..

2008-01-08 @ 17:09:30
URL: http://elinmaries.blogg.se
Postat av: Elin

det tycker jag absolut att du borde göra.. nu ser jag iknow who killed me med lindsay lohan.. hrm.. ja.. inte riktigt i klass med den förra.. haha

2008-01-08 @ 19:29:46
URL: http://prinsipesans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0