Regnet kommer en dag göra mig fet

Oh jag hatar regn just nu! Jag fick knalla hela vägen från skolan i spöregn. Mina skor var en plats för vattenpöl och mina strumpbyxor var mörkgrå och inte ljusgrå. Ändå hade jag paraply men det räddar endast frisyren som vilket i mitt fall inte var någon frisyr alls så det spelade ingen roll. Hade tänkt för en sekund att jag skulle träna idag men glöm det jag tänker inte gå ut mer i regnet så titta vädret gör mig fet.

Eftersom jag alltid måste nämna skolan i min blogg så ska jag berätta att om jag knappt startat skolan innan fick image121jag det idag. Det började chockartat med 1,5 timmes genomgång på derivatan på matten efter ett tag var jag stor som en boll därefter rivstart på svenska c sedan hade vi diskussion på marknadsföringen. Men nu är jag klar för idag känns skönt enast fredag och sedan helg. Det är det bästa med att man går i skolan; man längtar verkligen till helgen.

Såg i Maries blogg att hon länkat till ett band vars namn är långt att jag inte orkar skriva det men så underbar musik jag blir glad av melodierna. Ni kan lyssna här

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja, fy attan för regn! Jag gick hem på grusväg i regnet typ 3 km...Mysigt!

2008-01-10 @ 14:48:47
URL: http://friida.webblogg.se
Postat av: Chakrat

Haha, nej grammisgalan var inget att ha :P MEN! människa, det är ju hur bra som helst. haha jag blir iofs också rädd men vafan :D

2008-01-10 @ 15:01:53
URL: http://chakrat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0