En händelserik dag i Bellas liv

Idag har jag för en gångs skull faktiskt gjort någonting mer än att jobba och bara göra ingenting. Jag har  nämligen varit i norrköping och shoppat loss. Blev lite icke-bella-kläder och jag insåg att jag gillade det. Har även insett att monki är en riktigt bra butik köpte två tröjor och ett par byxor där så nu kan jag se extra konstig ut för de kläderna är ganska konstiga. Jag har även hunnit med att packa och köpa lite "matsäck" till bussen imorgon då jag ska bege mig 6 timmar i tre bussar söderut. Så nu har jag köpt saker så jag förhoppningsvis inte dör av tristess dessutom har jag med mig gossip girl-boken och den obligatoriska cosmopolitan. Får jag trots detta tråkigt är det bara att sova eller äta naturgodis.

Tyvärr finns inga bilder på mina kläder då jag packat ner alla i min resväska. Påtal om packningen ser det ut som jag ska vara borta mycket längre än en helg så sb kommer nog bli förvånad när jag kommer med allt det där.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Jag såg dig på stan, men du totalignorerade mig, värsta speeden hade du!! ;) Jag var också och shoppade upp min första lön... eller inte riktigt! Och förresten, vem är det som försökt få dig(och de övriga!) att inse att Monki är typ den roligaste affären då!? Hoppas du får det toppenbra i skåne i alla fall!! Puss!

2008-06-28 @ 20:11:02
URL: http://fellan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0