En morgon med nytta

Ni kan inte ana hur härligt det var att vakna upp kl 05:35 imorse, jag nästan studsade ur sängen kan jag lova. Trots detta kändes det skönt att gå upp och göra någonting nyttigt i 1,5 timma, nämligen arbeta. När jag kom hem dök jag ner i sängen och vaknade inte förän vid halv elva, kändes skönt jag känner mig för en gångs skull lagom utvilad. Blev nästan deprimerad nyss då jag insåg att jag kommer vara fattig resten av sommaren då jag inte tjänar någon förmögenhet på dessa 4 veckor med jobb. Men det är väl antagligen bara att vänja sig, det kommer inte bli lättare när man blir student vilket jag hoppas på att bli. Nej nu ska jag äta lunch är skapligt hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0