Rastlöseten kryper sig på

Jag har inte ens vart ledig en vecka men är ändå fruktansvärt rastlös. Det är nästan så jag vill ha ett sommarjobb som tar mer tid än det jag har. Tragiskt men jag har haft grejer att göra hela tiden i över en månad och sen en dag är det bara över. Inget mer skolarbete eller studentvecka. Känns tomt vilket då resulterar i min enorma rastlöshet. Igår löste jag det genom att ta ut min far på en 2,5 timmas promenad vilket var oerhört skönt och idag har jag spenderat lite tid med Hanna. Vad jag ska göra resten av sommarlovet är ännu oklart men en tripp till Gbg och en till Skåne är iaf inplanerat. Får hoppas Johanna blir frisk snart så jag kan umgås med henne ockå. Får se till att hitta på saker att göra nu så att jag slipper min rastlöshet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0