Reklam

Idag insåg jag hur bra reklam faktiskt är. Det påverkar en mycker mer än man tror. Jag satt nämligen i soffan med min kära vän Johanna båda är väl lite småhungriga och vad kommer då på tvn jo pizzareklam. Både jag och Johanna känner suget efter en grandiosapizza men vi sitter kvar och tänker på pizzan. Vi sitter där länge och de gör reklam för den där förbannade pizzan ca 3 gånger till då får vi nog och går till affären och köper oss varsin pizza. Helt sjukt vad reklamen faktiskt påverkar oss, då vi är hungriga och matreklam kommer vill vi genast ha det, då vi behöver en ny tv kommer reklam om det´och vi ser det som bra. Den som upptäckte detta måste vart en smart en. Mer reklam åt folket!'

Här tänkte jag ha en bra bild om reklam men tyvärr fann jag ingen på googles bildsök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0